Comunicat públic davant la sanció rebuda per un company d'Estrela Roja de Benimaclet i la COS

El passat 26 de març, durant la concentració convocada per la plataforma valenciana Solidaritat amb Catalunya, i a la qual hi participaven, entre altres, Estrela Roja de Benimaclet i companyes i companys de la COS, la policia nacional va identificar de forma injustificada diversos companys nostres. Identificació durant la qual els membres del cos policial es varen negar a identificar-se en el seu torn. Dies després, es va rebre una multa de 601 €.

Davant aquesta situació de repressió i persecució cap a militants independentistes, des d’Estrela Roja de Benimaclet i la Coordinadora Obrera Sindical – COS, amb la col·laboració i el suport d’Alerta Solidària, volem manifestar públicament:

1. El nostre rebuig a aquesta sanció, i a qualsevol altra que puga rebre qualsevol activista social, sindical i/o polític per la seua activitat i militància, emparada pel nou codi penal de l’estat espanyol i l’anomenada Llei Mordassa.
  2. El nostre suport i solidaritat incondicionals amb el company sancionat.
  3. El nostre compromís en continuar lluitant per la derogació d’aquesta legislació absolutament injusta i antiobrera, que només busca perseguir i callar tota forma de protesta social i política contra aquest règim totalitari.
  4. La nostra solidaritat i suport cap a totes les persones preses per lluitar i defensar els drets personals, socials, nacionals i internacionals de totes les persones treballadores.

Per últim, comuniquem que ens els propers dies farem públiques les convocatòries i accions solidàries que posarem en pràctica per defensar el nostre company.

No ens faran callar! Prou de repressió!
Llibertat presos i preses polítiques!

16/05/2018
València, l’Horta, País Valencià, Països Catalans.

Alerta Solidària
Coordinadora Obrera Sindical – COS (membre de la Federació Sindical Mundial)
Estrela Roja de Benimaclet

#SEGUEIX ALERTA A INSTAGRAM