Balanç final – Comunicat de la Jornada històrica de Vaga General

Avui, 8 de març, dia internacional de la dona treballadora, la mobilització ha desbordat les previsions en aquesta històrica vaga. Aquesta jornada no ha estat exempta de pressions policials. Les identificacions s’han elevat fins a 69, de les quals gairebé la meitat s’han realitzat durant el piquet informatiu al barri de Benimaclet a València. Durant la nit, Mossos d’Esquadra han imposat multes per encartellar a diverses militants del SEPC.
Les intimidacions, insults i amenaces per part de les forces policials, no han aconseguit aturar la lluita i els carrers han estat plens en les mobilitzacions massives que s’han realitzat a la tarda a tots els Països Catalans.
La Vaga ha comptat amb suports arreu dels Països Catalans malgrat, novament, la renúncia dels anomenats sindicats majoritaris que releguen la gravetat de la discriminació contra les dones a simples aturades simbòliques de dues hores. Hem estat capaces d’alliberar tot el dia sencer perquè ja no volem dues engrunes. Volem canviar-ho tot i ja sabem amb qui comptem i amb qui no.
Per una República feminista.
No aguantarem més els vostres privilegis.
Alerta Solidària
Organització antirepressiva de l’Esquerra Independentista.

#SEGUEIX ALERTA A INSTAGRAM